Monday, December 20, 2010

WorK!

Salam semua . Semoga hari baik untuk koang .
Oouch!~ komputer gwa da panas nih . Pos pendek je kot ..

Read & Weep
For a teen like me would be just like a kid finding its wonderland . But a teenagers don't even want to have a wonderland , because of their ego and shame to be like a kid . So , I'm not seeking for my wonderland . I'm seeking for my job and had to grab all the answers of my curiosity . The other day, me and my friends had seek for it and we found what is in our mind . The cash !~ blurr....hahax . But still , We couldn't start any of the generations in mitochondria in our cell yet?
Where is everybody hah !~ bored la pulaq .

HUA!!~ Kenapa macam nk lepaskan geram nih . Aq da ready lme kat rumh ni tau . Aq bingung ni kes apa hal ntah . Ta jadi kata lar , huhu..aq nk call . enset wat masalah . Bkan enset gwa , akaun dye yg siot . tarikh lom sampai , da takley gne kredit . HuaRGH!~
Baru RM 1.76 sen bersamaan 176 sen . adoo..sori la . gwa nkk carik tmpt bemasalah skit . supaya bole simpan jauh2 masalah nih . "Apa laq aq g simpan >?" adoo ...maknanya aq kene solve lar nih ??-"Yerr"

Hukaloh!....0_0''
OKkk...aq un da tatau lg nk habak kat depa cam mana . tape tape ..
Sabar jorla ..."huh > speaking un da tada "

K > that's all for the time being . See yah!
Salam .

No comments:

Followers

click to GO

Frenzess

Frenzess


Get your own Digital Clock